31 Ağustos 2011 Çarşamba

misafir sendromu yaşıyorum; kimsenin haberi yok :S

rahatsızlıktan kırılan zavallı bünyem yüzünden uyanamayan ben; eve gelen ''sevimsiz'' misafirler sonucu odamdan çıkmayı reddedip tamamıyla açlığa mahkum kaldım.(gitmez olduklar be!)
not:
götlenme sebebi: yanlarında bana görücü müsveddesi de getirmişler O_o töbe haşa re-l reyize görücü getirmek billah tillah günah evladım. çarpılırlar.(lan bir bu kalmıştı hee.katliam çıkarmaya sebebiyet.)

imza baş imam re-l reyiz cCc asdfghj

3 yorum:

  1. Yakarıığğğm! Yakarım! Ne görücüsü la? sen bize lazımsın! :D

    YanıtlaSil
  2. polly, tam görücü olayı değil;o işin abartısı da,kadın direk oğlunu falan anlatmaya başladı ya :P
    aynen bende öyle dedim töbe bismillah diye ama neyse ki gittiler,bizimkiler savuşturdular -_-
    hope sakin la bişi olduğu yok, olsaydı imandan çıkar, ben yakardım zaten asdfg :D:D:D:D

    YanıtlaSil