24 Temmuz 2012 Salı

Ben Yazmadığğğm!




Vallahi ben yazmadım olum, yeminle :') zaten acaip sözleri falan da var, akla zarar. Sonuna kadar dinleyebilene...yok yok dinlemeyin akla zarar demiştim. 

13 Temmuz 2012 Cuma

11 Temmuz 2012 Çarşamba

arada görüncem böyle

tatilin 2. gününden cozuttum. evde "sıkılıyom ben" diyip dolaşma faslım erken başladı bu sene, bir hafta falan geçmesi gerekirdi eskiden.
günün tek heyecanı 2 tane finalin sonucunun açıklanmasıydı sanırım. iki final okundu, biri çok dokundu... odr'den geçmişim ancak periodontolojiden kalmışım. olsun, kalacaktı zaten o. odr sınırdaydı, acucuk bol puan verip geçirmişler sağ olsunlar. bütünleneme için çalışılacak kitapların bi bölümü daha eksildi böylece.

aslında imamzadeye böyle şeyler yazmaktan çok genel şeyler yazmayı düşünmüyodum ama böyle oldu şimdilik. olsun, yakın zamanda "git lan, burda yazma artık" diye atmazlarsa genel konulardan da yazarım. daha koca bi tatil var önümüzde.

10 Temmuz 2012 Salı

Tesla Doğmuş

Master of Lightning belgeselini izledikten ve hakkında bir kaç şey okuduktan sonra her ne kadar tam anlamıyla tanımasam da yalnız ölen dahi fizikçi'nin sadece bu zamanlarda hatırlanması biraz garip, bilimadamı olarak ölmek de, unutulmamak da.
http://vimeo.com/22369664 - burda hakkındaki belgeseli altyazılı izleyebilirsiniz. Kalkıp kodu bloga yapıştırabilirdim ama siz olduğu yerden izlerseniz daha sağlıklı olacak gibi :)
Elektrikli otomobil'den, radyo frekanslarına kadar şu an kullandığımız ve gelecekte de kullanmaya devam edeceğimiz teknolojilerin temelindeki dahi.
Ben her ne kadar Prestij'i izleyememiş olsam da, Tesla'nın filmde canlandırıldığı da ayrı bilgi falan, kpss'de sorarlar belki -olayın üzerine şaka yapmamam gerekirdi-

Legalise Love -Google-

Google'dan LGBT'ye destek, daha doğrusu insanoğlunun aya çıkmasından bu yana atılan küçük ama fikir anlamında büyük adımlardan birisi, takdir ettim açıkçası bi hümanist olarak. 21. yy'da ben hümanistim demek her ne kadar zorsa, olduğu kadar.
Hatta Google Gayglers diye bir oluşum veya grup kurmuş eşcinsel çalışanları için. Google tek başına devlet gibi la?! Çılgın projelerle falan geliyor, olması gerektiği kadar çılgın.
Aha logosu da var ;

Bir de şurada da link var ; 

Belarus'lu Askerlerden İlginç Gösteri




Biri bana bunun ne kadar anlamsız olduğunu açıklasın.

5 Temmuz 2012 Perşembe

ben geldim!

efenim merabalar. tepede vaaz veren bölümünde gördüğünüz üzere buralara yabancı biri tarafından yazılıyo bu post. değişiklik olsun, hem eğlenceli olur belki diye burda da yazmaya başladım.
sağ tarafa bakarsaaak... izleyicilerde gördüğüm üzere bissürü tanıdık var. pek öyle yabancı diyarlarda değiliz yani.


nası yazmaya başladığımı da anlatayım, bi konusu olsun yazının. 28 hazirandaki yazıda yeni yazar arıyolardı imamzadeye, dedim ben olurum. ne bok olsa atlayan biri değilim ama değişiklik iyidir. kendi blogumda ne zamandır yazamıyodum zaten, biriken şeyleri serpiştiririm iki yere de. yazamama nedenimi söyleyeyim hemen, finaller.
oha hayvan ne finali bu zamanda demeyin, pek sevgili okulumuzun finalleri 13 temmuzda bitiyo .geçen sene 15 temmuzdu, böyle böyle azaltçaz! gerçi 2 sene sonra mezun oluyorum normal şartlar altında. kalmazsam yani.
5 tane bütünleme bekliyorum, bakalım nasıl geçicek bu yaz? gizliden gizliden blogumun reklamını da yaptığıma göre devam edebiliriz.


ya da edemeyiz. yazcak şey bulamadım. heyecandan hep.
şimdi bok gibi yazıp sıçıp batırmak istemiyorum blogu, yavaş yavaş başlayayım ben en iyisi.

3 Temmuz 2012 Salı

Şimdi ben buraya neden çıktım?

Adam zamanında demiş diyeceğini. İbretlik.