5 Temmuz 2012 Perşembe

ben geldim!

efenim merabalar. tepede vaaz veren bölümünde gördüğünüz üzere buralara yabancı biri tarafından yazılıyo bu post. değişiklik olsun, hem eğlenceli olur belki diye burda da yazmaya başladım.
sağ tarafa bakarsaaak... izleyicilerde gördüğüm üzere bissürü tanıdık var. pek öyle yabancı diyarlarda değiliz yani.


nası yazmaya başladığımı da anlatayım, bi konusu olsun yazının. 28 hazirandaki yazıda yeni yazar arıyolardı imamzadeye, dedim ben olurum. ne bok olsa atlayan biri değilim ama değişiklik iyidir. kendi blogumda ne zamandır yazamıyodum zaten, biriken şeyleri serpiştiririm iki yere de. yazamama nedenimi söyleyeyim hemen, finaller.
oha hayvan ne finali bu zamanda demeyin, pek sevgili okulumuzun finalleri 13 temmuzda bitiyo .geçen sene 15 temmuzdu, böyle böyle azaltçaz! gerçi 2 sene sonra mezun oluyorum normal şartlar altında. kalmazsam yani.
5 tane bütünleme bekliyorum, bakalım nasıl geçicek bu yaz? gizliden gizliden blogumun reklamını da yaptığıma göre devam edebiliriz.


ya da edemeyiz. yazcak şey bulamadım. heyecandan hep.
şimdi bok gibi yazıp sıçıp batırmak istemiyorum blogu, yavaş yavaş başlayayım ben en iyisi.

8 yorum:

  1. hoşgeldin kanka sana puanımız dohuz biliyosun ov yea :D

    bir de büt sınavlarının bu kadar erken olması çileden çıkarıcı hangi dersime çalışıcam ben 4 gün içinde ya :S

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin kardeş, buyur otur bi soluklan.
    Sınavların güzel bitmiş, iyi bitmiş de ne biçim okul hacı. Neyse ucuz atlatmışsın ehuehuehu.

    YanıtlaSil
  3. RE-L
    hoşbulmuşam!

    4 gün mü? okul bitip 4 gün sonra büt koyuyolarsa yazıklar olsun o okula!



    eşek
    o okulun ben... ehe bi şey demiyoruz :D
    sırf bi an önce siktir olup gideyim diye kalmadan bitircem. ne kadar az gidersem oraya, o kadar iyi!

    YanıtlaSil
  4. ben atlatamadım hacılar. büt e girmeyecem gıcığına. bu saatten sonra nesine çalışacam koskoca dönem fiziğine :D lanet girsin böyle işe ya,umudumuzun içine.... :D neyse bu güzel ortamı bozmayak hepimiz sakiniz :D:D

    YanıtlaSil
  5. Ne biçim okullarda okuyorsunuz canlarım :D bi de aklıma girip "dark side"a geçmeme katkıda bulunan fizik müh. Öperim.
    Bu arada bugün yoktun Re-l gözümden kaçmadı hacı, lazım konuşmak.

    YanıtlaSil
  6. Bi an "Lan noliii" dedimse de Umut'un biloğunu buldum!

    YanıtlaSil
  7. dark side için istiyoruz seni ü-mut, evladım bende öperim :*
    kısmet olmadı olm bugün nabıyım alla allaaa :D

    cessie,buralarda bu ü-mut keratası :D

    YanıtlaSil
  8. Hacettepe çok çılgın öyle böyle değil, gereksiz yere öğrencilerini kastığı da çeşitli söylentiler arasında.

    YanıtlaSil